Fantastiske morgen

 

 

God morgen. For en morgen. Denne dagen har jeg ønsket skulle vare…

 

 

 

 

Slik ser det ut da jeg gikk på verandaen.

Noe dis er på tur til å trekke seg bort i det fjerne.

Det er papirtømmig, så rusler ned til velen med beholderen, mens fuglene synger rundt meg. Enda er dagen lang.

 

 

En dag hjemme, men må jobbe.

Våkna stiv og støl med en tanke vondt hode.

Dagen i går var dedikert mor.

Hørsel og føtter, handling og rydding i skap og skuffer.

Jeg laga middag til oss.

Da jeg kom var hun litt forvirra over alt som skulle skje, men da jeg dro derifra var hun glad for alt som hadde skjedd. Og hun sa ingen ting om at jeg måtte være der lengre.

 

 

Jeg fikk forresten baksert plenklipperen inn i bilen.

Skulle levere den.

Og tror du ikke den ble ferdig mens jeg var på sentrum.

Det var en plugg.

 

 

Så nesten vurderte da jeg kom hjem om jeg skulle klippe det området jeg har greidd å klippe nedenfor huset. Men gikk inn i stedet og la meg tidlig.

 

Her er det lille området som jeg vil få tatt og så er det enda litt til.

Men får gjøre det i dag.

 

 

Bakom huset er det helt vilt nå, virkelig vilt.

Hørte naboen dro i gang sin klipper, der var det på stell.

Fant fram en ljå da jeg var ute.

Prøvde den og den tok skjermplanter fint.

Så får stå opp i for å prøve meg ovenfor huset i morgen tidlig.

Skal visst være best å slå mens morgendoggen sitter i.

 

Limevannet er drukket, likeså Matcha teen.

Men har igjen den lille treningsøkta mi.

I går fikk jeg ikke gjort ritene, de Tibetanske.

 

Dagen går fort, nå må jeg bare i gang.

Ikke lett dette, både skal nyte, gjøre og føle på alt som er godt.

 

Ha en riktig fin dag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Kjempefine og flotte bilder, og dagen ser jo riktig så fin ut for deg 😊

      Her skinner også solen, fuglene kvitret og måkene hyler fordi flere måsepar har fått måsunger nå.

      Har blitt så forkjølt at jeg skal kun kose meg i solen på verandaen i dag 😊 Drikke masse varm te slik at jeg blir frisk til helgen.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Håper du blir frisk, sjøl fikk jeg plutselig feber.
        Måker med unger kan være utfordrende.
        Det er alldeles nydelige dager nå, vi må nyte.
        Kos deg med fredagen i morgen. Klem <3

    2. Grønt og frodig, vil bad i bildan der. Litt av et arbeid å hold på med hjå forresten! Og hadd vært kjekt med sånn ti tima til mellom 10 og 11 på dagen eller nå. Ha en god morgendag <3

      1. Ja, litt slik å «bad» i daganj no. Må ta mæ ætj ljålurs :D. D syns æ ha våre så bra, ja t 10 tima myllå 10 og 11. Klem <3 <3

    3. Det er mye å gjøre om sommeren. Jeg hadde luket ugress i går også. En jobb som jeg sliter med på grunn av vonde ledd.
      Men sola gir arbeidslyst:)
      Du er så snill med moren din. Beundringsverdig. Jeg savner så mye min mor. Men hun er i himmelen nå.

      1. Så flink du var, så godt etterpå – men ikke godt med vonde ledd. Vet.
        Tror jeg også, at sola gir arbeidslyst.
        Da har nok moren din det godt, og du har alle fine minnene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg