Femte dag med sanking av E

E= energi

 

 

En uke er snart passert. Jeg jobber med det som er plana.

 

Bildet er tatt av Pete Linforth fra Pixabay

 

Like imponert av meg sjøl kan jeg ikke påstå jeg alltid er.

Men intensjon om å prøve er til stede.

 

I går fikk jeg lest litt. Sloss med bokstaver som jeg ikke fikk fokus på. Da jeg fikk brev fra St. Olav, håpa jeg det var øynene.

Men nei.

 

Jeg kombinerte meditasjon og chakra-rens. Tenkte intenst på oransje.

Og så ble det litt skriving, som i blogg.

Det ble med det.

For mye inne i for vakkert vær.

 

 

I dag er plana følgende:

  • Tai Chi uten veiledning
  • Meditasjon
  • Skriving

 

Tror det er nok.

Og så skal jeg være sosial. Var forresten litt i går også.

 

Kort og godt, slik er det.

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg