Foto for fatning

 

 

Helt nydelig dag, Jeg prøver å ta det med ro. Før jeg skal ut å “ro”.

 

 

 

 

Håper jeg ikke må hamle…, men at jeg i stedet hamler opp med det som ligger foran.

I kanskje det som er sommerens siste varme dag.

 

Framover hutres det til.

Men jeg greier nok dagen.

Uansett.

Og kanskje jeg bare skal gi litt blaffen. Når en får tredd ting nedover seg med bare få dagers varsel, siste dag i ferien.

 

 

Stressa med meg flere blekker hjem i går, til og med en Stortingsmelding. Men føler på et enormt press, men tror jeg faktisk er avspist med nye mindre tid enn hva som sto i mailen jeg las.

Så hvorfor skal jeg stresse…

Jeg får bare gjøre mitt beste. Og så kan jeg være bitte litt sint, inni meg. Ellers skal være så hyggelig at jeg kan smøres på brødskiva.

Kanskje er jeg bare feil menneske til dette.

 

Egentlig litt morsomt at jeg roter med gamle ting, når jeg var opptatt av det nye, være innovativ, oppfatta trender fort.

 

Før dagens oppdrag måtte jeg ut, ut for å fange dagen.

Jorde meg og kjenne på  gleder.

 

 

Så jeg deler bilder fra prosessen.

 

 

Bare gå barbent i alt for langt og fuktig gress og ta bilder.

 

 

Ikke tenke på noe annet enn å fange former, lyset og komponere i den lille firkanten jeg ser igjennom.

 

 

Det gjorde godt.

 

 

Så jeg samla all energi for oppdraget.

Hvordan det gikk kan jeg skrive litt om i morgen.

 

 

Har lørdagen din vært fin?

 

 

 

 

 

10 kommentarer
      1. Takk, jordinga hjalp. Skal skrive et lite innlegg om det senere…men må bevege meg i kanten når jeg er utenfor den private sfære. Klem <3

    1. Du formulerer bare såå godt! og fin bilder gjennom firkanten. Jeg tenker også på at det kanskje er siste sommerdagen, best å komme seg ut…

    2. Jaaa koffår ska man stress! Lurt å tenk på. Man må kanskje stress te en buss om man va litt for sein ut døra. Men generelt tru æ det e lurt å bare flyt litt med uten stresset. Godt du fikk jorda dæ. Nydelige bilda og herlig formulering, som flere nevne her. Du e klok!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg