Hangle seg gjennom

 

 

 

En merkelig uke er over. Hvorfor merkelig? På en måte spora den av, ble ikke helt…

 

 

 

 

 

Jeg skrev om denne turen jeg hadde på mandag.

Dagen etter var det mor til lege og mye ordning rundt henne på hjemmebane.

 

Jeg trodde jeg måtte være lat, hjemme hos meg sjøl var det ingen krefter igjen.

Prøvde på onsdag, uten å få til noe.

Hodepine, musklene låste seg i ett sett.

Måtte droppe det meste av opplegget mitt, trening og arbeid.

Om kvelden tenkte jeg, er jeg frisk…

 

 

Nei, det var jeg ikke.

Hadde nesten 39 i feber.

Blir litt oppgitt at jeg ikke skjønner slikt.

Torsdag tok jeg Ibux for å få feberen til å gå ned.

Fikk jobba noen timer om kvelden.

 

 

Og i dag var det mor igjen, etter legekontor og handling dro vi opp til lillesøster.

Skal jeg handle for deg, spurte jeg.

Hun ville ha potetgull.

Hun har noe som heter trigeminus-anfall, ganske smertefullt.

 

Vi drakk kaffe, mor hadde kjøpt wienerbrød.

Jeg greide et halvt ett, alt for søtt.

For magen min tuller også.

 

Så drog vi ut den vakre sommerdagen.

 

foto:eldrid

 

Tok med meg mor på en kjøretur slik at hun skulle få se alt, ALT det vakre.

Rogntrea i blomst, det grønne, det blåe og alt det gule og hvite.

Himmel!

Det er så vakker at jeg begynte å synge…det er det lenge siden jeg har gjort.

Hjemme igjen satte jeg meg på terrassen i sola, der sovna jeg.

 

Nå skal jeg straks legge meg for å sove mer.

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Håpe du våkna i bedre form i dag. Fint bilde av dåkk<3 og like du begynt å syng av alt det vakre <3

      1. Takk tutta mi, d gjor æ vettu. Takk, d va mE som knipsa oss da vi vikk. Lenge sia æ ha bynt å sønge, kjent stemmen va rusten :D<3<3

    2. Håper at formen er bedre i dag og feberen har normalisert seg igjen 🥰 Når du forteller om tingene du gjør sammen med moren din, kjenner jeg på at jeg savner min. Vi gjorde mye sammen når hun ble igjen alene som var så koselig. Ønsker deg en fin lørdag, klems 🤗

      1. Febern tror jeg er borte nå. Og det er så godt. Ja, en er heldig så lenge en kan dele tid, siden blir det minnene. Jeg har forstått på deg at du hadde en riktig fin mor. Klem <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg