Hjemme hos meg

 

 

 

 

Så er vi ved en spektakulær dato. 02.02.2022, fantastisk! En slik dag en kunne ha gjort noe spesielt i.

 

 

 

 

Er du opptatt av slike spesielle datoer?

 

Jeg syns datoen er artig, men sjøl er jeg opptatt av helt andre ting.

Vet ikke om det kan ha med mitt litt skakkjørte liv, eller nye briller.

Det høres litt fælt ut å si skakkjørt…men det er langt unna perfekt liv…hva enn det nå er.

Og til tross for alt, har jeg det for det meste bra.

 

Om helsa har svikta og økonomien med den, så greier jeg meg.

Om jeg har vel mye å gjøre som ikke samsvarer med mengde energi, så har jeg kampvilje.

Om den store kjærligheta ikke kom, og jeg er realistisk, så har jeg hatt fine forhold da jeg trodde på dem.

For jeg har håp og jeg tror…, og går det ikke slik jeg vil er det vel en mening med det også da.

Tenker jeg.

 

Det som har opptatt av meg i stort monn de siste dagene, skrev jeg om HER.

Og jeg har fortsatt, så nå er stua omtrentlig ferdig.

Mulig jeg skal ta fram igjen gulvtepper, jeg bor ikke lengre sammen med hårete firbeinte.

Tenker også å male veggen bak sofaen.

 

 

Så mye energi har jeg ikke til å gå i gang med det ennå.

 

Men jeg er altså omtrentlig i mål med ommøbleringa.

Jeg er fornøyd med å ha klart det.

 

 

Fornøyd med at jeg er fornøyd med det jeg har.

 

Egentlig er jeg nok i smak både mer minimalistisk og eksklusiv enn det jeg har mulighet til.

Men når det er slik som det er, er jeg fornøyd med slik det er.

Sjøl om det ser ut som jeg liker hytte-stil og en godt voksen dame.

 

 

Det første stemmer ikke, det andre stemmer.

 

Folk bruker å si det er hyggelig å være på besøk, det syns jeg er mer enn bra nok.

 

 

Nå har du vært på besøk i min stue.

 

Jeg har kost meg med en kopp te, har du vært her skulle du også fått en kopp og noe å bite i.

 

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg