Lei, lei, lei

 

 

 

Akk og akk, så var det en grunn. Grunn til at kroppen ikke var samarbeidsvillig.

 

 

 

I går lå jeg under dyna i hele dag.

Feber over 39, så det var best å sove.

Nå syns jeg det var veldig kort tid siden sist temperaturen gikk opp.

Det er i alle fall kjedelig.

 

I dag skulle jeg være med på en generalforsamling for mor, i morgen er det festivitas rundt åpning av et museum.

Men hva kan en gjøre, jeg er i et tomrom.

Et fryktelig kjedelig tomrom.

 

Du har bada for mye, det er mor som sier de bevingede ord.

 

Det var en grunn til stivhet i kroppen, som jeg skrev om på tirsdag.

Ute skinner sola ertende.

Blir nok ikke noen badetur på meg.

Men jeg har stabla meg opp i en stol inne.

Spekulerer på om jeg skal lage meg mat, men har ikke lyst på noe.

I går spiste jeg en halv brødskive.

I motsetning til i går er jeg litt sulten. Så må nok dikte meg noe mat.

 

 

Det er alltid kjedelig å bli syk.

Å bli syk mens sommeren er akkurat slik en sommer skal være er neste mer enn kjedelig.

Så er lei, lei, lei.

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg