Når alt forsvinner

Deler en liten novelle.

 

Her er linken til den.

 

2 kommentarer
    1. Lurt du laget en link, jeg skjønner den ikke kom på forsiden. Det er SÅ kjedelig når de ikke gjør det. Spesielt med sånne kreative ting.

      1. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk den opp, prøvde faktisk flere ganger…prøvde først for noen dager siden, la inn tidsbestemt postering. Da den ikke gikk inn la jeg den inn som et nytt innlegg, men nei. Prøvde igjen i dag uten å lykkes. Gjorde en test og oppdaget det gikk igjennom, så ikke skjønner jeg hvorfor akkurat dette innlegget ikke skulle få opp. Men tok dette krumspringer, ha, ha….for når jeg vil noe, da skal det :D. Takk for fin tilbakemelding <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg