Sammenhenger

 

 

 

Sammenhenger eller tilfeldigheter, det kan en alltids spekulere på. Jeg har ramlet i en flyt og det føles fint.

 

 

 

 

Av og til får jeg lyst til å kartlegge når ting starta, når starta dette jeg vil fortelle om i dag…

Kanskje er det bare fra starten, en gang.

 

I mange innlegg, nå, har jeg latt falle noen ord om at jeg skal fortelle…

Fortelle hva jeg skulle starte med.

 

Det er litt rart å se tilbake på hvordan jeg ble ført fram til dette.

Tilfeldigheter?

Jeg sliter med min energistrøm, leiter etter et hvorfor-.

For ikke så lenge siden skrev jeg dette innlegget.

Ble av en eller annen grunn opptatt av «nær døden» opplevelser og kom over en rekke YouTub videoer. Og dere vet allegoriryemer på fb -.

 

Det dukka opp ett av alle disse webseminarene som skal fange deg til å bestille noe.

Jeg kjente jeg ville finne ut mer og satte meg ned en kveld.

Seminaret var veldig interessant og prisen på kurset for høy for meg.

Etter en kraftig diskusjon med meg sjøl, der jeg sleit med å komme forbi salgsinnspurten… Jeg jobba en gang som selger, en hel måned, ble syk av det og har blitt veldig lydhør for når noen skal selge meg noe, overbevise meg.

Etter denne diskusjonen med meg sjøl, fant jeg likevel ut at skulle jeg tro på budskapet og at jeg hadde fødselsdagspenger jeg har spart til symaskin… kanskje det var en bedre investering og legge pengene i dette.

 

 

Kurset heter «Slå på din kvinnekraft».

 

 

Bildet er tatt av PicElysium fra Pixabay

 

I går starta det.

Sjøl om dagen hadde vært lang og konsentrasjonen min da bruker å være elendig, så satte jeg meg ned for å lytte.

Temaet var sykluser, kvinners sykluser… og hvor jeg kjente meg igjen. Dette at jeg er slik den ene dagen for så å oppleve meg sjøl som annerledes dagen etter. At noen ganger er man ekstrovert og andre ganger introvert.

Kunnskap som jeg ikke med mine mange år fikk ta del i da dette føltes som verst, men som jeg har hørt døtrene har lagt opp til å spille på lag med. Spille på lag med seg sjøl.

 

Jeg angrer ikke på symaskina, nå skal jeg sy sammen mitt eget liv for et helere bilde.

Større aksept på den jeg er.

Gjennom det vil en få en enda større aksept for andre, for det vi lever i.

Lytte bedre.

Lytte bedre til alt.

Og mangt av det jeg hørte i den første modulen ga gjenklang i tenkte tanker.

Så jeg gleder meg til fortsettelsen, men først skal jeg arbeide mer med første del.

Og så ser jeg det jeg har starta med, slik som skrive opp i en bok for å får en oversikt, føyer seg helt perfekt inn i det jeg er i gang med.

 

Livet ass…

 

 

♥♥♥

 

 

10 kommentarer
    1. Du verden så spennende, og ikke minst må dette være en sammenheng 😊

      Man lærer stadig noe nytt, og jeg tror vi som mennesker alltid vil være på søke etter noe slik at vi føler vi kan se sammenhenger.

      Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, jeg opplever det veldig spennende. Tror på å lære mer, åpne nye dører 🙂
        Tusen takk, torsdagen ble krevende, men i dag er det fredag.
        Riktig god dag til deg, klem <3

    2. Høres veldig spennende ut! 🙂 Noen ganger må vi bare investere i oss selv, så får du heller komme og låne symaskina mi, som står der uten å bli brukt 😉 Tenker litt på å høre om du orker, har tid til besøk neste uke, men må se om jeg får opp kroppsformen først. Litt laber om dagen 🙂
      Ønsker deg en fin torsdag. Klem <3

      1. Takk, så koselig sagt, Heidi <3
        Det har vært veldig trivelig, skal se på timeplan + om bilen blir ferdig. Men det begynner å bli på tide vi får det til:) God bedring til deg.
        Takk, lærerik gårsdag. Nyt fredagen og stor klem <3

    3. Høres veldig spennende ut.🤩🤗
      Gleder meg til å høre mer om dette og om du synes du får godt utbytte av kurset.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg