Skinnende blå

 

 

Sola triller nærmere tretoppene, men den skinner. Og det er søndag.

 

 

Vi ble sittende oppe en stund, men tror ikke det ble alt for sent.

Jeg var i hvert fall trøtt.

Det tror jeg sønnen var også, han hadde vært våken fra tre forrige natt.

Jeg var og hentet han i går. Nå har han fri etter og ha jobba sammenhengende i ti måneder.

 

Jeg begynner å jobbe i morgen.

Da er sykemeldingen blitt frisk.

 

Jeg blir ikke enig med meg sjøl om jeg skal bruke briller eller ikke. Det opererete øyet ser jeg ganske så bra på, den andre skikkelig dårlig. Så hjernen må jobbe på å koordinere både om jeg setter brillene på nesen eller ikke.

 

Det er litt av en uke jeg står ovenfor.

Starter med teamsmøte om morgenen i morgen og avslutter med et møte i sekstida om kvelden, tannlege tirsdags morgen den ene veien og møte 1,5 time kjøring den andre veien, onsdag er et nytt møte – som krever mye forarbeid. Det må også en del arbeid foran tirsdagens møte, så utenom møtene må jeg jobbe på.

Og torsdagen åker jeg vei for operasjon på det andre øyet.

Så fra da og over helga skal jeg ikke ha en plan, bare satser på et syn en ørn kan misunne meg.

 

Men noe spenning er det med dette løpet, for jeg er ennå noe redusert av dette jeg har gått i gjennom.

Håper bare at jeg blir gledelig overraska over min egen kapasitet.

 

I dag skal vi på middag til minstesøster etter hvert og hente mor samtidig.

Sønnen tar morgenen med ro og jeg har drukket mitt lunka limevatn.

Så slik er dagen i gang.

 

Har du bestemte planer for dagen?

 

 

 

16 kommentarer
    1. Overskya her i dag..men ikke så farlig for jeg hadde bestemt meg for å blogge 🙂 Så du hadde tatt en øyeopperasjon.. godt det øyet føles bedre..Slitsomt å ikke klare å fokusere blikket skikkelig..Da håper jeg middagen blei/blir både god og koselig <3 Klem og fin ny uke..med jobbing også <3

      1. Tusen takk, skal innom deg, fint du blogger :). Gleder meg til å se bra, og middagen var nydelig. Boknafisk, så nå skal jeg kjøpe inn slik fisk til jul <3.

    2. Litt av en uke du har foran deg…Masse lykke til og spesielt med øyeoperasjon. Det er noe jeg grøsser fælt av.
      Ikke fordi jeg har opplevd det, er bare så uendelig redd for å miste synet.
      Men det skal jo være en harmløs operasjon det du skal ha.
      Overskyet her, jeg skal bare slappe av for må ta en siste nattevakt i natt før ferien neste uke…

      1. Ja, denne uken er ubehagelig. Regner med at denne operasjonen går etter oppskrifta, i og med det andre øyet ble en mer komplisert affære. Tenker minimalt på den, prøver i hvert fall :D. Blir godt med ferie for deg <3.

      1. Gårdagen var fin værmessig, litt verre i dag. Ja, føles ubehagelig å ha det såpass hektisk. Men det går nok bra, :). Klem <3

    3. Det har vært kaldt og overskya her idag. Har avslutta bobilturen…. det var trist…! Håper du har hatt en super dag og at du har fått lada opp til uka di! Lykke til <3

    4. god morgen ,ja du har en god uke forran deg ,ikke godt når en ikke ser klart så jeg håper neste opperasjon går knirkefritt og att du da har et godt syn etterpå :=) sola er helt fraværende her i dag ,skyet og vått ute så det har regnet litt i natt ,nå er det opplett så får dagen vise om det blir en tørr dag eller ikke ,jeg skal iallefall på strikkekafe

      1. Høres hyggelig ut med strikkekaffe. Vått her også i dag. Skal være godt når den uka her er ferdig, og synet håper jeg skal bli superbra 🙂 <3.

    5. Høres ut som du har en effektiv uke foran deg. Dagen i går ble brukt til å rydde ferdig ute, se litt film og slappe av i sofaen. Så alt i alt en fin dag. Lykke til med operasjonen på torsdag, håper du kommer deg fort etter den 😊 Ha en fin uke

      1. Tusen takk, ja denne gangen skal det gå etter oppskriften :). Slapp heldigvis unna et møte i dag, men ble enda en ekstra ting i morgen. Men en kommer seg gjennom og kanskje er det i hodet en styrer mest. Hørtes godt ut med film i sofaen. Riktig fin uke til deg.

    6. Huff det er trasig nå, med øynene… men snart er begge operert og det forhåpentligvis blir en bedre hverdag 🙂

      Jeg tror jeg skal ut og starte gressklipperen….. så er det mulig det blir “årets siste bad” ute… vet ikke… vi får se hva som skjer.
      Skal bruke tid sammen med tantejente iallefall 😀

      Lag deg en fin fin dag !

    7. Tror hverdagen blir bedre og mer leservennlig :). Oj, slår du gresset ennå, her har det blitt så langt at jeg kan flette det :D. Både badet og tid sammen med tantejenta hørtes fint ut <3. Takk :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg