Telefon i det uendelege

 

Usikkert ser eg på innkallinga. Overstrøket time. Klokka åtte.

 

Kjem etter at det nok berre er for å ta prøver. Så klokka åtte er ikkje noko å bry seg om.

Vaknar likevel tidleg og er på veg. Til legekontoret mest ein time unna.

Gjer eit forsøk på å nå kontoret på telefon. For å væra sikker.

Vel framme oppdagar eg kvifor eg ikkje kjem fram. Telefonen ringer i eit sett. Den stakkars legesekretærer skal utføra alt.

 

 

Og ja, det var berre blodprøver før St. Olav i neste veke.

Men når det einmanns…orsak….einkvinnesforetaket av eit legekontor har tid til å stikka meg, er usikkert.

Telefonen ringer og ringer. Og her sit eg og ventar ein føremiddag.

 

10 kommentarer
    1. Venting er ikke det beste man kan bruke formiddagen på..men håper du fikk tatt prøvene du skulle da 🙂 Også ønsker jeg deg en fin ettermiddag i samme slengen..jeg har nok “bloggefri “frem til i morgen i alle fall 🙂 Klem <3

      1. Prøvene ble tatt, håper de blir sendt uten problemer til Trondheim. Har vært innom, tenkt jeg skulle besøke noen av innlegga dine. Av og til er det greit å ta bloggpause. Klem <3

      1. Mått finnj på nå når æ først satt der, men fikk itj posta det før nånnj daga ættepå. Va på måndagen æ va der :). <3

    2. Ikke morsomt det der. Jeg må sette meg å ringe sånn en dag jeg også, om jeg ikke like godt kjører ned og snakker med dagem i luka. Noen ganger er det lettere enn å komme gjennom på telefon. Håper du fikk fikset det. Ha en finfin dag 🙂

      1. Håper du fikk ordnet avtalen med ditt legekontor greit. Det er nok sikkert mer hektisk noen dager. Blodprøvene ble tatt, men hun som tok de var litt usikker, hun hadde gått nattevakt natta i forveien. Stakkars menneske. Riktig god helg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg