Til mi yngste <3

 

 

 

 

Søndagsmorgenen har stått opp og er helt hvit. Snart skal jeg ut i dette hvite.

 

 

 

 

Dagen er rolig travel.

Jeg har dusja, sitter her med limevannet mitt.

Har rukket å rote til på kjøkkenet.

 

Har bakt en kake, en kake med lime.

Og hvit sjokolade.

 

 

Jeg har dusja og skal skynde meg rolig videre.

 

 

Skal jeg bake en kake, sier jeg til yngste.

 

 

 

Hun er ikke så glad i slikt, men den med lime har hun lyst på.

Hun fyller år.

 

 

Jeg kikker igjennom og ser jeg skrev om henne i fjor, i 2021 og 2020.

Legger inn linkene, behøver ikke si så mye i år.

Men gleder meg til å feire minste, gratulere og gi henne en god klem.

 

 

Jeg må gjøre meg i stand, pynte kaka og komme meg avgårde mens jeg sender en gratulasjon ut i nettet og i mitt indre, til den svaiende bautaen med styrke som et strå i stormen.

Styrke og følsomhet er veldig gode kombinasjoner.

 

 

 

GRATULERER!

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg