Når sløvheta blir øredøvende

 

 

 

Riktig en helg uten mål og mening. Skikkelig spora av her.

 

 

 

 

Plutselig ble jeg veldig lei av å skrive.

Lei av “se på meg, se på meg“.

For hvorfor skriver jeg her, egentlig…?

Kanskje fordi jeg tror jeg får venner…eller at noen er interessert i hva jeg bedriver.

Jeg vet virkelig ikke.

 

Skal være ærlig å innrømme at jeg syntes det var artig da jeg begynte å dukke opp blant de hundre mest leste på blogglisten, om aldri over midten.

 

Men så fryser systemet fast mens jeg er  under linja, dermed er jeg borte.

Uansett hvor mange blogginnlegg jeg måtte produsere.

Kjenner det vart demotiverende.

 

Jeg liker å lese blogger som skriver fra hjertet, som ikke skriver for en plassering. Som virkelig har noe å formidle. Egentlig bryr jeg meg mindre om plassering. 

Heldigvis finnes mange slike.

Med mening.

Som har mening for meg.

 

Her ble det en skrivepause.

Kanskje litt ufrivillig.

 

På fredag fikk jeg henta mobilen som gikk ad undas.

Det vil si, jeg fikk en ny telefon.

Skulle også besøke jentene.

Se hvordan de hadde flytta.

Kom ned til byen bare for å oppdage at jeg ikke fikk skrudd telefonen på.

 

Koder og fandens oldemor laga problemer.

 

 

Heldigvis ante mellomste uråd.

For jeg kunne ta i mot oppringing.

Jeg hadde ikke adressen dit hun og hennes kjære hadde flytta og ikke sto adressen på oppgangen heller.

Snakk om å bo hemmelig.

Etter lange trapper rett opp var jeg endelig der.

Jeg ble servert lunsj, vi fikk bytta plommetre og kjøpt stauder.

 

 

Vi fikk besøkt yngste da hun var hjemme, dit hun hadde flytta.

Koselig å se, begge hadde fått det fint.

 

 

 

Det var mørkt og det regna da jeg var på tur hjem. Etter nok trivelig tid sammen med dem jeg trives så godt sammen med.

 

Oppdager at nattsynet mitt ikke er som det har vært og at jeg nok må prøve å unngå å kjøre i mørket inntil jeg har fått dette inngrepet på øynene.

Med nød og neppe klarte jeg å unngå å brase inn i en veisperring. Da kjørte jeg på smale, ukjente veier uten gatelys med regnet som hølja ned.

 

Resten av veien tok jeg det veldig rolig, over fjellet da jeg møtte trailere, nesten stoppa jeg.

 

Vel hjemme satte jeg på en serie.

Så jeg så serie nesten hele natta.

Jeg så serie i går.

Og ble ferdig med den i dag.

Jeg er ikke vant til å sløve så til de grader, det gikk ut over motivasjonen til å skrive, det også.

Derfor denne lille skrivestoppen.

 

Nå må jeg riste av meg sløvheta og finne på noe.

Fin søndags ettermiddag til deg.

 

Blir du påvirka av at blogglista er frosset fast?

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. hahaha litt slik som min helg det der….. sløving og serie….. men du fikk jo gjort litt forskjellig også 🙂
      Nei den blogglista har ikke innvirkning på meg… jeg skriver og deler og leter etter blogginlegg fra dere jeg følger og sånn går nå dagene 😀 Men selvfølgelig er det morsomt når man får tilbakemeldinger på sine innlegg 🙂 Noen leser de uansett tror jeg… Ja for jeg har ikke noe slikt analytisk diagram eller tallgreier å se etter…. bryr meg ikke om det 😀

      GOD SØNDAG TIL DEG!

      1. Nå er lista oppe igjen, ser det ut for. Men egentlig har jeg brydd meg om lista jeg heller. Har heller ikke kobla opp google analytics. Som deg syns jeg det er fint når folk kommenterer, da vet jeg i hvert fall at noen har vært inne og lest :). Håper søndagen din ble fin <3.

    2. Høres ut som en helg som man virkelig trenger innimellom! Jeg blogger som før – men irriterer meg litt over lista – syns det var moro å sjekke hver morgen lissom…..! Uansett – jeg leser dere samme bloggene hver eneste dag – koser meg med det, kommenterer og lager innlegg sjøl! Fyker rundt og tar bilder – stadig nye ideer….! klem <3

      1. Ja, av og til er det godt bare å være sløv…tror jeg, he, he. Bra du fyker rundt og tar bilder :), for det er fint å besøke deg. Klem <3

    3. Jeg blogger ikke, er bare inne og leser. Jeg savner at lista er oppdatert, var daglig inne og leste. Da er det greit å se plasseringene. Har dere fått beskjed om hva som er grunnen til dette, og når dette skal være i orden igjen?
      Noen leser jeg fast, og de er jeg inne og leser.
      Fortsatt god søndagskveld og fin ny uke😊.

      1. Spekulerte på om du hadde blogg, men da vet jeg det :). Nei, lite beskjed gitt. Så en gang at det sto om at lista var nede, men ikke noe spesifikt om grunnen. Så koselig at du er inne på blogg.no å leser innlegg uten at du sjøl har blogg :).

    4. Kjempefine og koselige bilder 😊 Ser ut som en koselig helg du har hatt, og slike helger trenger man.

      Jeg blogger fordi jeg synes det er en koselig hobby. Liker å skrive og fotografere, og jeg liker å dele bildene mine. Stresser ikke med noen toppliste.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Takk, ja det er nok slik for mange av oss. Vi koser oss med bildene og orda, både med å produsere og lese hos andre. Vanligvis er jeg ikke så opptatt av lista, men det er bare når jeg er oppe på den jeg ser hvor mange som har vært innom. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg