Ukeslista

 

 

 

Ny dag og nye muligheter. Det leker overskya, men tror det blir sol.

 

 

 

Jeg drikker limevannet mitt og gjør meg klar for dagen.

Oppskrifta er som følgende; riter, dusj og smøre matpakke.

 

Er i mellomstadiet med frokosten… skal, skal ikke, liksom.

Faste eller tradisjon-.

Syns det er veldig praktisk å vente med maten til klokka 12, uten at jeg overholder fasteprinsippa helt.

 

Våkna i fire-fem tida med vondt hode, la meg forresten med det også. Og det er slik ennå, venter på at det skal gå over, men må antakelig ta en hodepinetablett.

Er ikke så glad i slikt.

Det er nok derfor jeg har skippa sprøyta for revmatismen i flere uker, men tok sprøyta med på badet i går kveld og fant fram en saks for å klippe av litt plaster.

Kom på det da jeg lå i senga, jeg glemte resten-.

Må nok bare i dag.

Virkninga av sprøytene sitter lenge, men ikke godt når de slutter å virke.

 

 

Men morgenstund har gull i munn.

 

 

I dag blir noen få timer på kontoret, skrive ut papir og ta med laptoppen, så handling for noe å bite til i det andre møtet. Første møtet begynner klokka 13, så må kjøre fra kontoret i rundt tolv.

Blir en lang dag.

 

Lovte å stikke innom mor på hjemturen, hun følte seg bedre – men var grov i målet. Var hos henne i går og hun var ikke i form, men tror den beste medisinen var besøk og omsorg.

I morgen skal jeg hente henne for da har hun en avtale igjen.

 

Denne lilla uka flyger avgårde før den er i gang.

 

Yngste spurte om jeg vil hente henne i morgenkveld, hun kommer med en buss som ikke går helt fram. Hun skal videre neste dag, får kjøre med noen ned til en festival lengre sør og hun drar på mange skatebrett. Hun er spurt om å kurse brett på festivalen. Blir koselig å se henne noen timer.

 

Torsdag er det besiktigelse av huset og skader og fredag har jeg foreslått befaring i skogen. Det var om problema med huset jeg skrev om HER.  

 

 

Så dette var oppramsinga på uka.

 

 

Men rekker jeg det jeg bør, før en uke ferie, blir sannsynlig det store spørsmålet…

Nei, jeg må nok bare starte med denne hodepinetabletten…kjente dette innlegget ikke gjorde det bedre.

Men tror det blir en nydelig dag.

 

 

Og det ønsker jeg deg også, en fantastisk nydelig dag, hele dagen.

 

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Nå har jeg endelig fått lest meg opp hos deg. Vært lite blogglesing de siste dagene på meg.
      Du har nok å henge fingrene i fortsatt, men så koselig det blir med konsert 😀
      Kos deg, og nyt dagene innimellom alle gjøremål. Håper det ikke blir for kostbart med alt som må gjøres på på bygninger hos deg. Ha en fin kveld! 🙂

      1. Ja, har skjønt du trengte en pause. Slik er det av og til og viktig å ta. Dagen i går ble krevende. Men i dag er det ny dag :). Kan hende reparasjonene ligger utenfor mine muligheter, men jeg håper det skal gå bra. ❤️Du må ha en fin dag 🤗.

        1. Likte den forrige også, men denne bedre. Jeg personlig synes det er noe med å se personen bak bloggen. Da spesielt når det er slike personlige blogger. Likte også at du hadde lagt denne vanneffekten over, det ga litt kult naturpreg 😜

          1. Artig å få tilbakemeldinger, skjønner godt at det er greit å se den som blogger. Jeg er bare ikke så glad i å fronte fjeset mitt, hører til de som ikke er så glad for at jeg ikke ble den skjønnheten jeg mente jeg skulle ha blitt, he, he :D.

      1. Takk skal du ha, jeg ble i alle fall satt på sidelinja. Men har nok blitt bedre når jeg greier å sitte i en stol med data’n i fanget <3. Klem 🙂

    2. Travelt kan være slitsomt, dersom man lar seg stresse av det. Håper du senker skuldrene og lar deg styre tiden og ikke motsatt, selv om det kan være en utfordring. Lykke til og finn rom for å nyte fine dager 🙂

      1. Takk, ja heller så ordner livet opp. Jeg fikk en skikkelig halsinfeksjon, så ble satt helt på sidelinja under dyna. Håper bare jeg blir bra til over helga, for da har jeg en billett nordover som jeg har gledd meg til. 🙂

      1. Takk, fant ut at det andre var for grått i den lyse årstida. Tror dagen etter hvert spora helt av, så nå håper jeg raskt bedring 🙂 <3.

    3. Ja det er forskjellig som må gjøres både inne og ute … og en liste er greit å ha… Dagene flyr og man rekker ikke alltid over…
      Lag deg gode dager og så håper jeg det ikke blir for ille med kostnader og slikt.
      Og ja, den headeren er veldig fin og føler jeg kommer nærmere deg på en måte 🙂 klem

      1. Får svaret på kostnadene over helga, så da blir det en tur til banken, men må nok satse på at jeg også har trær jeg kan få hogget. Uansett godt når svaret er på plass. Dette har murra lenge som en fryktelig usikkerhet.
        Så koselig sagt om headeren, syns jeg så både stiv og streng ut, så måtte tone meg ned :D. Klem <3

    4. Er dessverre helt på etterskudd igjen jeg, men stakk nå innom her for å gi et lite livstegn fra meg – og det første jeg ser er den flotte headeren du har fått 🤩
      Ha en nydeligvakker dag – og håper du ikke stresser alt for mye med ting som skal og må gjøres 🥰

      1. Tusen takk, så hyggelig sagt om headeren.
        Er på etterskudd her jeg også, måtte bare la alt være. Lenge siden jeg har vært så sykt syk :D, håper det går riktig vei nå. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg