Et lilla farvel – dag 7

 

“FRODITHS FARGEUTFORDRING”-DAG 7 – LILLA

 

 

Så er den siste fargedagen her. Disse syv dagene har gitt meg kunnskap om meg sjøl. Som jeg nok visste, men som kom mer opp i dagen gjennom disse innlegga.

 

 

 

I dag har vi lilla som farge.

Tenkte å slutte som jeg starta, med ett bilde.

For jeg har dynga på.

Jeg valgte bilder jeg hadde, for skulle jeg ha tatt nye bilder til hver farge har jeg nok falt av fort.

 

Her er innlegga for fargeinnlegga:

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 6

 

Ikke for det, jeg brukte en del tid på å plukke ut bildene jeg la ut.

Det er ikke overraskende at jeg har kost meg med å finne fram det jeg ville vise.

 

I dag starter jeg med en orkide. 

 

Jeg greidde nok ikke konsentrere med om det ene bildet her heller, men jeg valgte ut til slutt disse her i innlegget. Da hadde jeg valgt strengt.

 

Deler en vinterhimmel fra her jeg bor.

 

 

 

Husker ikke hvor denne teksten kom fra, men som du ser har jeg tapet det opp på speilet.

Har nok noe med at det passa godt i det jeg følte, etter jeg flytta til hit jeg bor.

Følte at ting aldri ble bra nok, for det har vært svært lite av positive tilbakemeldinger.

 

 

Jeg må ile til å si at her på blogg passer ikke dette.

Her er folk så gode med å gi fine tilbakemeldinger.

Det har vært godt.

 

 

En sommerhimmel med lillamarmoreringer.

 

Himmelen er et fargeskrin.

 

 

Hva har jeg lært under denne prosessen…

Joo, at jeg kan bare jeg vil.

Fikk til å levere hver dag.

Tror at det har med at jeg er veldig glad i både foto og farger, jobbe med bildet fra jeg tar et utsnitt gjennom linsa, til eventuelt bearbeiding.

I tillegg var teksten konsentrert om bilder og farger, altså det var rammer.

 

Men jeg fikk ikke skrevet om det jeg hadde planer om. For jeg hadde flere innlegg som jeg hadde starta på. Det gikk ikke å arbeide med de innlegga samtidig.

Kommentering og lesing av andre sin blogg ble det lita tid til.

Det har også vært en travel uke, som så klart spiller det inn.

 

 

Da tar jeg farvel med denne oppfordringa.

Jeg har kost meg.

Avslutter med et bildet for et  par år siden.

Da jeg hadde boffen å gå tur med.

En snapp sendt ut i min gamle, lilla ullgenser som var filta.

En genser jeg var så glad i at jeg måtte strikke meg en ny i en annen farge.

Da jeg kjøpte inn garnet til denne genseren fikk jeg en kommentar om at denne farga ville ikke være heldig for meg, den ville ta opp farger i ansiktet mitt…

 

For en kan få høre mye når en kjenner nok forskjellige folk.

Får både gode og ikke fullt så gode uttalelser.

Men det er bra at vi ikke er like, at vi er en fargerik masse av personligheter.

 

 

Nyt livet fargerikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer
      1. Takk, ja himmelen er det flotteste fargeskrinet med så mange variasjoner. Syns teksten på den lappen var morsom og så er det bedre å ta det en opplever med et positivt tankesett :D. <3.

    1. Så flotte bilder! Å,joda, du kler lilla 😀 Fint bilde av deg, og flott innlegg igjen.
      Liker måten du skriver på, det er fengslende ☺️ Flott at du klarte å være med 🥰

      1. Tusen takk, så herlig kommentar. (Det var lillesøsteren min som sa det med fargen, hun er ikke så flink til å skjønne hvordan det kan virke det hun sier. Jeg har ledd mang en gang. Nå leser hun ikke bloggen min, men skulle hun, går det helt fint).
        Blir helt glad inn i hjerterota av det du skriver. <3 <3

    2. Den genserens farge er jo suveren til deg. Den gir deg glød!!!!!! Jeg også legger ut mer enn et bilde ofte. Klarer ikke la vær. Ha en vakker kveld. Klemsiklem:)

    3. Så mange fine bilder med fargen lilla, og så fine deg helt på slutten 😊 Syntes det er litt vemodig at det er over, men alt har en ende også Frodith’s fargeutfordring 😉

      1. Takk, bildet av meg var en snapp jeg sikkert sendte til barna, men jeg hadde i hvert fall en lilla genser på :D. Det var artig å være med, men jeg rakk ikke å skrive om det jeg har planlagt, både en seiltur og et innlegg som jeg skulle svare på. Får håpe jeg får kommet i gang med de planene uka som kommer ;).

    4. Nydelige bilder av lillafarger hos deg.💜
      Veldig fint bilde av deg i flott genser.💜Jeg syns fargen er skikkelig fin til deg.🤩Ha en fin søndagskveld!💜

      1. D kunnj ha vårre æn ‘truddelutt’ :D. Ha sekkert vårre kjedeli om vi allj ha vårre lik…hellj kanskje itj kjedeli, men lite utveklanes. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg